Pogoji poslovanja
Veljavnost splošnih pogojev poslovanja
S tem ko se registrirate kot kupec in z oddajo naročila, sprejemate splošne pogoje poslovanja in se z njimi strinjate. Prodajalec ima pravico, da kadarkoli spremeni splošne pogoje poslovanja.
Ponudnih in pogodbeni partner
Naročanje
V spletni trgovini REGATTA lahko blago naročate 7 dni v tednu in 24 ur na dan. Redni delovni čas je vsak delovni dan od ponedeljka do petka od 9.00 do 17.00 ure.
Za pomoč strankam smo dosegljivi na brezplačni telefonski številki +38514557845 med 9.00 in 17.00 uro.
Koraki nakupa
. Izberite artikel (poiščite želeni artikel, kliknite nanj in izberite velikostno številko)
2. Potrdite izbrani artikel (s klikom na gumb "Dodaj v košarico")
3. Preglejte vašo košarico
lahko uredite količine izdelkov (v kvadratek vpišite želeno število kosov in pritisnite ikono Osveži),
lahko odstranite izdelek iz košarice (pritisnite na rdeč znak X ob izbranem artiklu)
4. Uveljavite morebiten popust
kliknite na povezavo »Kodo za popust?
vnesite kodo in pritisnite gumb »Aktiviraj popust« - znesek košarice se preračuna skladno s popustom vnesene Kode za popust
5. Izberite način plačila
6. Vnesite podatke za dostavo
7. Preverite vnesene podatke in jih po potrebi popravite
8. Potrdite naročilo s klikom na gumb "Oddaj naročilo"
Ob vsakem naročilu boste po elektronski pošti prejeli potrditev naročila. Tudi po prejemu obvestila, da je naročilo prejeto, lahko kupec še vedno prekliče naročilo preko e-pošte info@regatta.hr
Od trenutka, ko je prodajalec blago poslal kupcu (ter bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti), je preklic naročila mogoč le z odstopom od pogodbe.
Cene
Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah veljajo samo za nakup preko spletne trgovine REGATTA. Cene veljajo po veljavnem ceniku in že vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo do objave novega cenika na spletni strani.
Načini plačila
Spletna trgovina REGATTA, omogoča plačevanje naročenega blaga na enega izmed naslednjih načinov:
1. Po povzetju
Naročeno blago z gotovino plačate dostavljalcu ob prevzemu blaga na vašem naslovu.
2. Po predračunu
V kolikor ste se odločili za nakazilo na račun prodajalca, potem vam bomo po elektronski pošti v najkrajšem možnem času poslali predračun z vsemi podatki. Takoj, ko bomo prejeli plačilo, vam bomo naročeno blago dostavili.
3. Kreditna kartica
V sodelovanju z SIXPAYMENT sprejemamo plačila s kreditnima karticama.
Račun
Cena blaga na računu velja po ceniku, ki je veljal na dan naročila blaga. Račun prejme kupec ob prejemu blaga.
Vklopi razum, zahtevaj račun!
Dostava
Dostava znaša 5€ za vsa naročila.
Trudimo se, da vam vaše nakupe dostavimo čim hitreje, zato pričnemo s pripravo pošiljke takoj po prejemu naročila. Načeloma dobavljamo v roku 2 dni, v kolikor pa gre za zbirno naročilo (več artiklov iz različnih poslovalnic), pa lahko dobava traja do 5 dni.
Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Dostava blaga je omejena na ozemlje držav EU
Spremljanje dostave naročila in hranjenje vseh vaših naročil/pogodb
O stanju vašega naročila vas po elektronski pošti obvestimo dvakrat. V elektronski pošti, ki jo dobite takoj po uspešno opravljenem naročilu, potrjujemo prejem vašega naročila.
Ko pa vaše naročilo oddamo v dostavo, vam pošljemo še eno elektronsko sporočilo, z obvestilom da smo odposlali blago.
Vračilo blaga iz razloga odstopa od pogodbe
Kupec lahko v roku štirinajstih dni od prejema blaga pogodbo prekliče brez navedbe razloga in vrne že prejeto blago. Za uveljavljanje vaše pravice do preklica, morate z jasno izjavo (npr. pismo, po pošti, e-pošta) o vaši odločitvi obvestiti spletno trgovino REGATTA da odstopate od pogodbe. Za to lahko uporabite vzorec obrazca za preklic, ki pa ni obvezen (obrazec si lahko natisnete tukaj).
V tem primeru mora kupec v naslednjih 14 dneh od preklica pogodbe nerabljeno in nepoškodovano blago vrniti v originalni embalaži, saj v nasprotnem kupec odgovarja za zmanjšano vrednost blaga. Stroške vračila krije kupec.
Prodajalec pa mora kupcu v roku 14 dni od preklica na njegov račun vrniti vsa prejeta plačila. Za vračilo kupnine se uporablja isto plačilno sredstvo, kot je bilo uporabljeno pri prvotni transakciji, razen če je bilo izrecno dogovorjeno drugače. Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prejema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. V primeru razveze pogodbe o nakupu blaga se sredstva vrnejo na enak način, kot je bilo plačilo opravljeno, v roku 14 dni."
Reklamacije
V kolikor je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, v napačni velikosti, če izdelek ne deluje brezhibno ali pošiljka kako drugače odstopa od naročila, potem lahko kupec blago reklamira (pisno ali telefonsko).
V primeru zamenjave artikla zaradi napake prodajalca pri obdelavi naročila (napačen izdelek, količina ali velikost), stroške vračila in ponovne dostave krije prodajalec.
Uveljavljanje pravic iz naslova stvarne napake
Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:
če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril. Če je od prevzema artikla preteklo že več kot dve leti, uveljavljanje stvarne napake ni več mogoče. Hkrati mora kupec omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila ZVPot.
Blago pošljite na naslov spletne trgovine:
Obrazec za reklamacijo si lahko natisnete tukaj.
Varovanje podatkov
Spletna trgovina uporablja varno povezavo (SSL), ki onemogoča, da bi med postopkom nakupa tretje osebe prišle do vaših osebnih podatkov.
Izvensodno rešavanje potrošniških sporov
Podjetje Outdoor sport d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora (skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov). Kot ponudnik spletne trgovine na območju republike Slovenije, na svoji strani objavljamo elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.